IQ Hotelier

В наш час готельна індустрія представляє собою галузь з високим рівнем конкуренції. Не проходить і дня, щоб не з’являлись все нові повідомлення про створення чи відкриття готелю. Нові концепції створюються з метою максимально повного задоволення потреб визначених груп споживачів. Підприємства створюються, а через деякий час частина з них не витримує конкуренції і виходить з бізнесу. В цих умовах, якщо підприємства хочуть вижити, вони повинні мати послідовну, відповідну обставинам стратегію обслуговування.

Саме тому ми взяли інтерв'ю у рамках проекту IQ Hotelier з міжнародним готельним експертом Udo Heine, який розкаже про концепцію успіху готелю.

Яким повинен бути сервіс? Роль екстер'єру, інтер'єру, локації готелю, персоналу, сервісу, тренди кухні на сьогодні - ось основні питання, які були обговорені у рамках інтерв'ю.

Удо поділиться своїм міжнародним досвідом, працюючи більше 30 років у провідних 5- зіркових готелях світу.

Удо Хайне

  • більше 30 років досвіду в міжнародній готельній індустрії
  • відкриття готелів на різних континентах: США, Європі та Азії, Ближньому Сході
  • керівна посада у світових 5 * готелях Hilton , Radisson, Hyatt, Le Meridien, Shila, Ambassador etc.
  • в Україні відкрив 3 готелі, один з яких 5* "Леополіс" став володарем премії World Travel Awards у 2010 році та був визнаний провідним міським готелем у світі