НАШ ТЕЛЕФОН: +38 067 271 93 03
 

Типи брендування (нанесення логотипу)

1. Вишивка
2. Жакардове нанесення логотипу
3. Кольоровотканий логотип
4. Рушники з логотипом в бордюрі
5. Бірка

Вишивка

Вишивка виглядає досить красиво. Ціна залежить від розміру логотипу і кількості кольорів. Даний тип нанесення логотипу має ряд мінусів та плюсів.

Плюси: оперативність нанесення.

Мінуси: Є ризик, що рушник змінить геометрію або порветься при експлуатації. Якщо вишивка зроблена ниткою, яка за складом відрізняється від матеріалу виробу, під час прання можлива різна усадка. При високошвидкісному віджиманні на ту частину рушника, де розташована вишивка, діє додаткове навантаження, через що воно може порватися. Якщо для вишивки використані нитки з неякісним барвником, логотип може полиняти. Якщо логотип кольоровий, то, як правило, температуру прання рушники обмежується діапазоном 40-60°C

Жакардове нанесення логотипу

Жакардовий логотип - логотип з ворсу; фон навколо логотипу гладкий, без ворсу або навпаки, логотип без ворсу, а фон з ворсом. Нанесення такого логотипу на рушнику можливо тільки при виробництві.

Для махрових рушників з жакардовим логотипом мінімальна щільність повинна складати не менше 450 гр/м². Найоптимальніша щільність це 500 гр/м² або 550 гр/м², тоді логотип буде чітким, навіть в дрібних деталях. Наявність такого логотипу не порушує геометрію рушника в процесі експлуатації.

Кольоровотканий логотип

Кольоровотканий логотип - найбільш дорогий і статусний логотип, при якому малюнок створюється на виробі за допомогою ниток різного кольору.

Також в основу рушника можуть вплітатися кольорові поліестерові нитки, і логотип виділяється ще й кольором. Нанесення такого логотипу на махрові рушники, можливо тільки при виробництві.

Плюси: ексклюзивність та відсутність обмежень при експлуатації рушників. Вони сідають рівномірно і, в поєднанні з професійними методами забарвлення, не будуть линяти. При цьому здатність виробу вбирати вологу залишається максимальною.

Мінуси: дорожнеча виготовлення і мінімальний тираж досить великий.

Рушники з логотипом в бордюрі

В рушник при виготовленні вплітається бордюр з віскози або поліестерових ниток, в самому бордюрі і створюється логотип з переплетенням кольорових ниток (три кольори максимум). Такий логотип виглядає яскравим і зберігається таким на весь час, поки буде служити рушник. Такі логотипи можна робити як з однієї, так і з двох сторін рушника.

Також на такий бордюр в рушник можна наносити логотип фарбою, такий метод дає можливість використовувати необмежену кількість кольорів. Сучасні барвники дозволяють багаторазово прати рушник з логотипом, при цьому зберігаючи яскраві кольори. Для того, щоб уникнути температурних обмежень, рекомендуємо при виготовленні рушника робити бордюр з ниток основи самого махрового рушника і в цей бордюр вплітаються кольорові нитки. Мінус такого методу, що бордюр і сам рушник завжди будуть одного кольору, зате температура при пранні може бути до 90°C.

Етикетка (ярлик)

Нанесення логотипу на тканинну або надруковану вставку в рушник з її прошивкою.